Skip to Content

Як ми вирішили помилки обліку собівартості для виробництва

18 жовтня 2024 р. від
Як ми вирішили помилки обліку собівартості для виробництва
Чебанко Катерина
| Ще немає жодних коментарів
Ваше підприємство працює вже 8 місяців, виробництво активно виробляє продукцію на продаж, але настає момент, коли ви не бачите реальної собівартості своєї продукції, а ще гірше – реальний фінансовий результат всього бізнесу. З таким запитом до нас звернувся клієнт, який вже використовує 1С: Управління торговим підприємством для управлінського та бухгалтерського обліку у своєму бізнесі.


Проблема: Відсутній облік виробничих витрат та собівартості


Попри те, що всі операції були налаштовані, клієнт не міг побачити точний розподіл витрат по продукції та напівфабрикатам, не бачив як змінюється собівартість складських залишків в залежності від розмірів незавершеного виробництва. Це призвело до труднощів у визначенні маржинального прибутку та розміру змінних витрат, що унеможливлювало прийняття правильних фінансових рішень.


Згідно з дослідженнями, приблизно 60% підприємств стикаються з проблемами управління витратами через недостатньо налаштовані системи обліку. Це знижує ефективність бізнесу і часто призводить до фінансових втрат.


Наш аудит: два варіанти вирішення


1. Перехід на нову систему обліку (оптимальний варіант по вартості та вкладеним функціям та бізнес-процесам)
Цей варіант дозволить гнучко налаштовувати базу, детально розподіляти витрати за номенклатурними групами, використовувати різні бази розподілу витрат та контролювати завантаженність робочих центрів після автоматизації процесів. Це інвестиція в майбутнє, яка надасть точніші дані для управління виробництвом.


2. Оптимізація поточної системи 
Для тих, хто не хоче змінювати облікову систему, ми запропонували - ретельне налаштування облікової політики в існуючій базі, довідників та корекцію проведених документів за минулі 8 місяців. Це включало розподіл витрат, виправлення складських залишків та партійного обліку з вартістю та потрібними аналітиками, облік незавершеного виробництва.
 

Результат: точний облік і контроль витрат


Обидва варіанти допомагають вирішити проблему, але важливо вчасно звернути увагу на можливі недоліки системи обліку. Це дозволить бізнесу уникнути значних втрат і покращити ефективність управлінських рішень.


Клієнт обрав перехід на нову систему обліку, що дозволило автоматизувати розподіл витрат, контролювати залишки та вчасно оцінювати фінансові показники. Це рішення усунуло помилки в обліку собівартості та забезпечило прозорість даних.



Висновок


Облікова система та управлінський облік — це фундамент для управління бізнесом. Неправильно обрана система може стати причиною фінансових проблем, та податкових штрафів. Наш досвід показує, що своєчасна консультація та аудит можуть допомогти уникнути таких труднощів. Тому не варто чекати на проблеми — приходьте за консультацією, щоб обрати оптимальне рішення для вашого бізнесу.

Детальніше про наші послуги ви можете дізнатися на сайті або звернутися до нас за консультацією.

Поділитися цією публікацією
Увійти залишити коментар